Agenda incarcata

A avea foarte multi prieteni este un dezavantaj foarte mare, cel putin din punctul meu de vedere. Mi se intampla foarte des ca duminica seara cand imi pun capul pe perna sa ma gandesc:
Luni ies cu Adica in centrul vechi la o carafa de sangria;
Marti merg cu Anca si cu Ana pe la cafenea sa mancam o salata;
Miercuri trebuie sa fac plimbarea de seara cu Oana prin parc, cu toate ca asta trebuia in fiecare seara;
Joi trebuie neaparat sa ma intalnesc cu Vero pentru ca de o luna ma suna sa trec pe la ea la o cafea si il iau si pe Ali colegu de liceu, asa impusc doi iepuri o data;
Vineri ar trebuii sa ies cu baietii de pe strada poate mergem pe la Snagov sau la o bere,
Sambata care suna primu sau cine vine cu o oferta mai buna, unde mai pun ca sambata e de obicei gratar acasa cu familia si in general vine si fratele meu cu Ileana si vin si verii, Mihai saracau vine de la Slobozia pana aici;
Duminica in general e seara in care stau in cada 2-3 ora si ma pregatesc pentru o noua saptamana plina in marea parte cu aceleasi personaje si daca nu sunt ele sunt altii care ii programez. Nici nu va dati seama ce se intampla cand Alec ma suna la doua dupa amiaza sa mergem mai pe seara la o bere si seara la 6 ma suna Adica sa mergem neaparat in oras ca are sa imi spuna ceva…. PANICAAAA!!!

Partea trista e ca nu poti sa ii pun la comun pe toti si la zile mari trebuie sa fac revelionul de 5-6 ori, sa ma intoxic cu oua de Paste si o saptamana intrega sa dau de baut de ziua mea. Asa ca sunt indreptatita sa imi consult agenda la propriu atunci cand ma invita cineva undeva…

Lasă un răspuns

