11.06.09

Azi e ziua mea! La multi ani mie! Tot ce imi doresc si sper sa se intample pentru ca nu imi doresc multe.

Acum ceva ani ma aflam in uterul mamei mele, precum musculosul de la Sprite, cu capul in jos. Bineinteles toata lumea creda ca sunt baiat pentru ca pe vremea aia nu existau radiografii sau cel putin nu se facea la toata lumea. Cand am venit pe lume am luat-o pe mama prin surprindere, desi doctorul ii spusese mamei ca mai dureaza o zi, la cateva ore m-am plictisit si am dat apa afara. „Sa faca armata si sa aibe gagici multe” asta ii ura asistenta mamei in timp ce o ajuta sa impinga. 3,300 kg, mica paroasa si urata cam asa ma descrie mama ca aratam atunci.

Am fost un copil cuminte, adormeam absolut peste tot indiferent ca era in pat sau sub pat, in fotoliu sau dupa fotoliu, dupa usa… trebuia sa ma caute in toata casa… eu imi puneam degetul in gura si asta era…pentru  ca da am supt degetul pana la 3 ani ( hai hai fara comentarii stupide).

Asa  ca inca o data LA MULTI ANI MIE! si anii aia multi sa fie plini de viata!

Lasă un răspuns

