Azi 1 iunie

Ei La multi ani tuturor copiilor sub si peste 18 ani.

Asa ma apuca nostalgia in ziua asta pentru ca ma uit la copiii de azi si clar nu mai sunt cum erau odata, poate ca nici noi nu eram cum au fost ei (cei mai mari)  altadata, dar azi s-au schimbat foarte multe.

Tin minte cand alergam pe afara si ma jucam cu fratimiu si verii mei in praf de faceam garaje in pamant, alergam prin porumb fara sa imi pese ca ma zgarai si seara cand o sa ma spal o sa ma pis pe mine de usturime, atunci nu imi pasa ca nu aveam hainele curate sau ca am dungi de praf pe gat… asta era modul nostru de a face anticorpi.

Ce fac copiii de azi… pai o imbraca pe Barbie pe net si baietii joca Ben Ten pe PSP, rareori ii vezi sa bata mingea prin spatele blocului sau sa se joace de-a magazinul cu buruienile si pietrele din jurul blocului.

Au toate dulciurile din lume si noi ne bateam pe guma Turbo, ciocolata Africana sau glucoza. A veam jucarii lasate mostenire de la rude mai mari si le carpeam o data la o luna, ca de mai cadea cate un ochi, se rupea o roata.

Am avut o copilarie chiar reusita si sunt cea ce sunt azi dataorita copilariei mele… tare imi este frica de ce o sa iasa tanara generatie, nu pot decat sa sper ca o sa munceasca mult ca  sa ma intretina la pensie… asa ca sanatate copii si spor la munca!

Lasă un răspuns

