Puteam sa fiu…

… medic chirurg pentru ca imi placea sa imi tai papusile si partcipam la olimpiade de biologie
…actrita pentru ca mi-a placut sa fiu altcineva si faceam teatru in liceu
…bibliotecara pentru ca ador mirosul de carti vechi
…manager pentru ca asa vroia tata
…avocat pentru ca imi placeau filmele cu astfel de cazuri
…reporter pentru ca ma fascineaza povestile oamenilor
…medic veterinar pentru ca la fel, imi place sa disec iar stiinta vietii este fascinanta
…psiholog pentru ca mi se pare ca traiesc intr-o lume bolnava ce trebuie studiata

Sa privesc partea frumoasa si sa am incrdere ca inca  mai am timp sa fac una din cele de  mai sus mentionate sau sa imi accept conditia de indecisa si sa dau cu banu.

Nota!

Mentionez ca lipsesc casnica si domnisoara, deoarece nu le-am gasit in cartea de meserii.

3 gânduri despre „Puteam sa fiu…

Lasă un răspuns

