dezbraca-te sa te…, imbraca-te ca nu te…

cam asa ceva intalnesc mai mereu sau eterna vorba „faci ce vrei”….ei bine nu e deloc ce vreau si daca as vrea sa fac nu pot de una singura nu? (bine pot dar nu e exact ce vreau)

ce le mai place sa arunce asa cu vorbe sa lase loc de „poate mai tarziu ca acum nu stiu daca am chef”. bun am inteles la noi se manifesta sindromul premenstrual si e normal cateva zile sa fim NE si cu fundul in sus si sa nu ne convina, dar si cand ei, speciile masculine, nu stiu ce vor de te freaca la crbl si sunt mofturosi si sclifositi te lasa in ceta ca nu intelegi ce vor sa zica. daca dai tu cartiile pe fata si ii intrebi ” alo, ce ai, ce sunt cu astea?” urmeaza „nimic domle’ ce sa am , ce ai tu?”. si tot asa ne invartim in jurul cozii si pana la urma se ajuge tot la „NIMIC!!!”

nu inteleg…de ce nu se spune ” lasa-ma acum nu am chef de moaca ta, nu am chef sa vorbesc cu tine nu am chef sa te vad poate peste ceva timp o sa-mi vina”. nu, e mai simplu sa spui „nu am nimic”. da probabil ca nu toata lumea poate sa treca de pragul de a intelege ca exista momente cand esti plictisit, nu ai chef de nimeni si vrei sa fi last in pace si atunci se simt ofensati cand li se spune adevarul dureros.

nu va chinuiti sa intelegeti prea multe…totusi este vorba despre „NIMIC”

5 gânduri despre „dezbraca-te sa te…, imbraca-te ca nu te…

  1. ah….ce dreaqu..noi ne chinuim sa le facem pe plac si ei…”nimic”, oricum, daca face asa , nu e bine, daca face in altfel tot nu e bine.deci…concluzia….”nimic”

  2. sar’mana un compliment tare frumos acum nu as vrea sa fiu ne credincioasa dar daca eu as sta in dreapta lui iisus o sa va inmultiti ca draci fara sa va faceti griji cu ce ii cresteti pe plozi ca furnicile in colonii

Lasă un răspuns

