trafiiiic@#$5!x(

da azi 30 ianuarie nu trecut foarte mult de ora 00:00 ma indreptam cu al meu autovehicul spre casa dupa un study grup cu buna mea cole. satula de piese osoase, procese spinose si suprafete terminale caudale….pe magheru doi gainari cu masiniile din dotare un vw passat si un bmw seria xyl s-au pupat frumos ca passatu a uitat sa calce frana la semafor. trecem peste….care mai de care prin jurul meu sa se alerge sa faca liniute…dracu sa-i ia ce aveau pe ei ca ma ametise nu mai stiam pe ce banda sa ma pun sa le fac la nervosi loc…trec de victoriei ajung pe piatra cubica pe banda 2 cu o viteza in limita legala a trebuit sa pun frana brusca de mai mai sa intre si taxiu din spate in mine….ce sa vezi un alt gainar cu masina din dotare se plimba si el cu maximum 15 km/h, impreuna cu a sa gaina blonda si a gandit el, find presat din spate de un alt furios ca ar fi frumos sa -l lase pe om sa treaca da sa-mi taie mie fata…..draci spume si bulboci claxoane si injuraturi si faza lunga in ceafa de la taxi din spate…boooon trec de martalog si ajung la semafor la statuie in drepul meu ce sa vezi….prietenul meu care il vedeam ca bombane ceva, deschid geamu sui aud: ce mortii tei fei nu-ti convine……..eu: in mortii tai de arfistu dracu #@%!!!!! si o alta serie de bagat si scos in mame si rude……

da fratilor recunosc si femeia e proasta la volan…da la 12 noaptea fara pic de aglomeratie benzile libere si u mergi ca martalogu de te sui pe alti, ai mai daua in sula calului…ca nici cu voi nu imi e rusine

Lasă un răspuns

