long time no see

cand aveam 13 ani am avut si eu ca toate fetele prima dragoste…mmmmnu chiar prima da aia mai reala, cu tot tacamul: tinut de mana, plimbari prin parc ( de fapt venea ca sa scot cainele meu, pe vremea aia un schnauzer urias, care nu-i dadea ocazia sa ma inghesuie printr-un tufis sau mai stiu eu). am pastrat legatura mult timp dupa tragicul moment al despartirii, moment cu ciocolata, inghetata si cele mai bune prietene ca asa vazusem la teveu,prietene care ma consolau spunandu-mi „lasa pasa, da-l dracu ca o sa gasesti tu unu sa te iubeasca”. absolut mi se par foarte penibile momentele astea dar trebuie sa recunosc ca le-am avut.

ei bine si tocmai am primit un telefon de la „my first love” acum dupa 6-7 ani (recunosc am mai vorbit intre timp) sa ma invite prieteneste la un suc….foarte tare…ma duc sa fac un dus………..si bineinteles sa-l onorez cu prezenta.

Un gând despre „long time no see

  1. draga mea…iti aduci aminte…hihihi ce copilutze mici si fara minte eram…bine mai putin tu, kre trebe sa recunoastem k erai mai..”dezvoltata”:)dar stii kta ciocolata am mancat atunci si nu neam ingrasat!as vrea sa mai traiesc timpurile alea, fara griji, fara dureri, fara…dar mereu cu zambetul pe buze:)

Lasă un răspuns

