primul…dar nu ultimul

este ora 03:20 si demult vroiam sa blog-uiesc. sunt total depasita de tot ce inseamna generatia gadget si imi este rusine, ca totusi ar trebuii sa fac si eu parte din ea…dar se pare ca mi-a placut sa copilaresc in alt stil de cat au facut cei de teapa mea. sa fiu sincera imi cam prind urechile in setari si imi este cam greu, acum ceva ani ma chinuiam cu ultimul”trend” – hicinciu, acum am evoluat si incerc sa fiu si eu in randu lumii ( nu, nu o consider o obligatie, ci mai degraba o noua jucarie).

legat de generatii, imi amintesc cum faceam „anticorpi” cum spunea bunica mea, cand alergam cu handralaii de frati’miu si cei doi veri, pe terenul de fotbal zis si „camp”, de ma intorceam acasa cu dungi de praf pe gat si zoaie pe brate, numai zic de picioare unde se aduna noroi in sosete, eventual si o dara pe ochi ca de mai plangeam si eu ca ma bateau astia mai mari, si sa va spun ce savoare era sa faci baie dupa ce o zi intreaga alergam prin porumb. nu va imaginati ca am ajuns o nikita (cea autohtona), tin sa cred ca sunt in limitele normalului. asta da copilarie, fara jocuri pe caluculator fara mesenger, chat, hicinci cu „autopoze” sau poze facute in oglinda mai nou in sepia ce ii face sa se simta mai emo, si nu uita nici negru de la ochii ca asa se face specimenul de la tokyo hotel sau freze motzate aranjate cu placa sau dupa posibilitati: fierul de calcat. da poate ca sunt rautacioasa si sigur asa vor spune si ei de urmasii lor, dar diferenta este ca ei sunt de seama mea si eu nu ii inteleg ce pretentii sa am la batrana care se opreste pe strada si isi face cruce.

dar bine acum trebuie sa admit ca asta este un subiect endless si ca nu exista good side sau bad side, aici e vorba de libera exprimare si de fiecare sa fie cum vrea el si de toleranta si de bla bla bla….dar asta nu inseamna ca nu pot sa fiu si eu putin frustrata ;P

2 gânduri despre „primul…dar nu ultimul

  1. o da…in sfarsit pot sa spun vorba aia bine cunoscut cu „pe timpul meu…nu era asa” sau..”cand eram eu mica…”, sicer te admir, eu m-am chinut ceva timp sa „revin” pe drumul bun de pe aici…dar am pierdut lumintza de la capatul tunelului:(

  2. eheii axica….. cand facea plopul mere si rachita micsunele..;) stai sa imi fac io nitel timp sa te comentez io calumea..:P …. intre timp…esti criminala..:)) bvos 😉 🙂

Lasă un răspuns

